Liebe Peo

ich han dis Buech dureglasse….und jetzt möchte ich dir sage wie ich das empfunde han.

Als ich agfange han isch es schön langsam fürschi gange, nach und nach hani so verschideni,

sehr bekannti GfĂĽhl ĂĽbercho….

langsam aber sicher isch es mir immer wärmer und wärmer gworde.

Und plötzlich…………………

isch ĂĽber mich sehr hell gworde und so en schöne Goldrage isch vo obe,ĂĽber min Körper dure und bi de FĂĽessspitze wider usecho, ich han mich so richtig liecht und rein gfĂĽhlt. So langsam gage dä schluss hani mich so gfĂĽhlt, wie wann ich e Astrahlreis mache, ich bin richtig abghobe…..

so……geillll………..

Das Buech hat alles drin, Mansche saget dem Gott, Krayon seid dem das Magnetische Feld und Schamane saget dem Spirit.

Da hasch du wirklich, aber wirklich……….. (scheissee jetzt chömet mir bim schribe grad Träne..) wirklich…….es Meisterwerk gschribe.

Ich wünsche Dir no es schönes Wuchenend und bin gspanne was als nächsti schriebsch.

Liebi GrĂĽessli

Sandro

Hoi Peo
RĂĽckmeldung meiner Patientin die zwei deiner BĂĽcher gekauft hat.

Zitat:
Wännis dänn gläse han, gib is wiiter a di andere Lüüt im Huus und s’andere verschänki.
Es hät so vill Läbeswiisheit i dem Büechli wo mer gar nöd eso dra dänkt. Eso vill womer eifach eso für sälbstverständlich nimmt.

Eifach demit du weisch wies achunt im Volk… J

Liebi grĂĽess
Michi

 

Du bist

die Antwort aller meiner Fragen. Mit dir weiss ich was Liebe heisst, kenne den Sinn des Lebens, verstehe die ganze Welt, bin EINS mit dir und dem Universum.

Du bist und mit dir Bin ich

CHF 30.– / 72 Seiten mit ĂĽber 20 Farbbildern

 

Copyright © by PEOCello